Zarządzanie miękkie w działach handlowych - twarde korzyści

Cele szkolenia:

Wytrenowanie sprawdzonych sposobów psychologicznego podejścia do tematu zarządzania sprzedażą.


TEMATYKA:

1. Charkterystyka działu Sprzedaży

  • Motywowanie zadaniowe
  • Dobór zespołu

  • 2. Proces grupowy

  • Kreowanie liderów
  • Przewidywanie zagrożeń

  • 3. Sposoby przekazywania planów sprzedażowych

  • Rola szefa działu sprzedaży
  • Prowadzenie zebrań

  • 4. Budowanie autorytetu


    5. Rekrutacja nowych handlowów


    6.szkolenia wewnętrzne

  • Warsztaty
  • Training on the job
  • Wsparcie szefa

  • Metody prowadzenia szkolenia:

    Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, dlatego też wykorzystuję podczas realizacji następujące metody treningowe: metoda przypadków (incydent method), metoda sytuacyjna (case method), burza mózgów, ćwiczenia symulacyjne/symulacje, ćwiczenia z zadaniem zastępczym, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, inscenizacja, prelekcja, pogadanka.



    Osoba do kontaktu:

    Adrina Kindzierska

    Tel. +48 606-227-625

    e-mail: a.kindzierska@ceib.com.pl

    Mogą też Państwo wysłać maila z zapytaniem na adres: szkolenia@ceib.com.pl


    Powyższy program szkolenia jest autorskim programem trenera/partnera Centrum Edukacji i Biznesu. Wszystkie materiały chronione są prawami autorskimi ich autorów i właścicieli. Kopiowanie, modyfikowanie, transmitowanie elektronicznie, powielanie, wykorzystywanie i dystrybucja zawartych tu materiałów w całości lub we fragmentach dozwolona jest wyłącznie za zgodą właściciela.
    pisture

    Centrum Edukacji i Biznesu

    Do pobrania